22.4.2013

Videoita

Aluksi voin julkistaa iloisen uutisen minullahan oli nyt viime vkl kehätoimitsija kurssi ja minähän läpäisin sen eli olen tällä hetkellä siis kehätoimitsija harjoittelija mutta minun täytyy käydä viidessä koiranäyttelyssä niin sitten olen ihan virallinen :).


Indi treenaa maassa olemista


Sitten otin tänään taas kolme videota:

Ei kannata noteera minun kauheata ääntäni joka on joka videolla oikeasti aivan kamalaa kuultavaa :DD Keskittykää siis pliis koiraa :) Ja mun oma asuvalintanikin ei ole mikään ihan paras :D Osaan mä kyllä ihan pukeutuakin kunnolla mutta kai sitä kotonansa saa olla miten tykkää ;).
Oosan jalkojen välissä pujottelua
 
Yleensä en pidä noin korkealla kättä että en yhtään tiedä miten se sinne joutui :D Ja Indi laukkasi pari kertaa sen takia koska maa ei ollut mitä parhain
 
 
 
 

Ei kommentteja: