1.1.2014

Vuoden eka postaus

Se olis sitten ensimmäinen kirjoitus tälle vuodelle :). Uusi vuosi meni koirien osalta hyvin. Molemmat ovat jo niin tottuneita että kumpaakaan ei kiinnostanu vaikka kuinka paukuteltiin. Mutta mä en voi käsittää kuinka idiootteja ihmisiä tässä maassa asuu, kun niin paljon on koiria kateissa :(.

Tehtiin eilen Indin kanssa pieni etelä-suomen reissu elikkä käytiin eka Helsinki-Vantaa lentokentällä ja sieltä mentiin tonne hmm.. oliko se joku Myllykoski (Nurmijärvellä) niin siellä oli kivat lenkkimaastot kosken läheisyydessä.

 
 
Kun olimme tehneet mukavan pituisen lenkin niin suuntasimme seuraavaksi Hausjärvelle katsomaan Indin poikaa Hemmoa.
 
Hemmo oli aivan ihanaa :3 Heti kun saavuin paikalle niin pojuhan hyppäs suoraa mun syliin ja pesi mun naaman :D.Kyllä tosi hyvin muisti kuka mä olen.

Hemmon pitäisi tulla ennen 11.1 vielä treenailemaan ekaa pentunäyttelyä varten :) Ja ai kauheeta onko se jo niin iso poika :O Just mä olin Indin pedin vieressä ku pikkunen synty suureen maailmaan ja nyt se meneen jo ekaan skapaansa :)
 
Mutta eikun Hyvää alkavaa Vuotta kaikille!

Ei kommentteja: